خانه / پایتخت / عذرخواهی و قدردانی متروی تهران از همسایه هایش
دلجویی از همسایه های مترو

عذرخواهی و قدردانی متروی تهران از همسایه هایش

شركت مترو تهران در تداوم پويش “همسايه؛ سپاس” از ساكنان املاك پيراموني ايستگاه‌هاي اقدسيه و مرزداران قدرداني به عمل آورد.

به گزارش روانشهر، سيدمجيد هاشمي مسئول واحد بسيج شركت مترو كه اجراي پويش مذكور را عهده‌دار است، در اين رابطه گفت: پس از طراحي پويش “همسايه؛ سپاس” در آذر ماه 1399 كه با هدف قدرداني و عذرخواهي از همسايگان كارگاه‌هاي عمراني مرتبط با احداث ايستگاه‌هاي مترو صورت پذيرفت، سال گذشته به دنبال افتتاح 7 ايستگاه ميدان قيام، شهيد اشرفي اصفهاني، چهل‌تن دولاب، آهنگ، شهيد ستاري، يادگار امام (ره) و تربيت مدرس، ضمن سركشي به همسايگان اين ايستگاه‌ها با اهداء لوح تقدير، يك شاخه گل و يك كادوي ناقابل، از بيش از 500 صاحب ملك و كسبه محل بابت زحمات متحمل شده در طول سال‌هاي ساخت ايستگاه دلجويي شد. در واقع اين ساكنان املاك مجاور ايستگاه‌هاي در حال احداث هستند كه در طول ساخت و ساز ايستگاه‌ها، بيشترين آزار و اذيت را تحمل مي‌كنند و بدين لحاظ مسئولان امر خود را مكلف به عذرخواهي از آنان مي دانند.
امسال نيز بعد از افتتاح ايستگاه‌هاي اقدسيه در خط 3 و مرزداران در خط 6 مترو، طي دو روز متوالي در مجموع از 180 همسايه اين دو ايستگاه قدرداني به عمل آمد تا بلكه گوشه‌اي ولو ناچيز از زحمات و مشكلات ناخواسته تحميل شده به ايشان جبران شود.
هاشمي در پايان صحبت‌هاي خود گفت: اين پويش كه با اقبال مردم و خصوصاً ساكنان املاك پيراموني ايستگاه‌هاي در حال ساخت و تكميل مترو همراه شده است، ان‌شاءا… ادامه پيدا خواهد كرد تا شركت مترو بخشي از وظايف و مسئوليت‌هاي اجتماعي خود را به نحوي انجام داده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرویس های روان شهر