خانه / جامعه امروز / آسیب های اجتماعی / رییسی: اولویت قاضی زاده بهداشت و درمان نبود

رییسی: اولویت قاضی زاده بهداشت و درمان نبود

روانشهر: رییس جمهوری ایران، بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را چهره ای شاخص و مرد میدان توصیف کرد.

به گزارش روانشهر، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی روز شنبه در جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم درباره وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: در این بخش مانند بخش های دیگر افرادی مطرح بودند که با همه آنها صحبت و مصاحبه و برنامه های آنها بررسی شد. به عنوان مثال آقای قاضی زاده اولویت او بهداشت و درمان نبود.

وی افزود: با هر چهره انقلابی در وزارت بهداشت و درمان بگویید دکتر عین اللهی را به عنوان یک چهره انقلابی در این حوزه می شناسند. او استاد تمام دانشگاه است و فردی است که در میدان است.

رییسی ادامه داد: دیگر چهره‌هایی در این حوزه داشتیم که او را معرفی نکردیم آقای ایمانیه است که چهره ای شاخص در بهداشت و درمان در شیراز است، شخصیتی است که هم علم و هم عمل دارند که مسایلی بود که نشد در خدمت او باشیم.

وی با بیان این که چهره های خوب کم نداریم، گفت: اما دکتر عین اللهی چهره شاخص است که حتی در رابطه با مبارزه با کرونا که امروز مساله اصلی ما است می تواند بسیاری از نیروها را به همکاری دعوت کند و این بخش را با موفقیت دنبال کند.  امیدواریم که کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود اما اگر ادامه دار بود نیازمند به یک مدیریت قوی و کارآمد است که بتواند کار را دنبال کند و او در این رابطه نگاه به مردم و ضعفا همواره در کارنامه اش بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرویس های روان شهر