مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام برنامههای این سازمان برای احداث و راهاندازی بازارهای میوه و تره بار جدید در سال جاری، گفت: کاهش هزینهها و افزایش بهرهوری چه در ساخت و توسعه و چه در نگهداشت و بهرهبرداری از میادین و بازارهای میوه و تره بار با جدیت دنبال میشود.
سید سعید راد با تاکید بر لزوم توجه به ارتقاء و بهبود استانداردها در میادین و بازارهای میوه و تره بار، افزود: اجرای طرح نظارت دورهای که هر هفته به ارزیابی عملکرد و بررسی نقاط ضعف و قوت یک میدان میوه و تره بار اختصاص دارد، فرصتی است تا مسائل هر میدان و بازارهای میوه و تره بار تابعه آن به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی با اشاره به کنترل مستمر و مستقیم مدیران میادین و روسای بازارهای میوه و تره بار بر عملکرد بهرهبرداران و غرفهداران، اظهار کرد: در بخش نظارت بر فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار، اگر چه ما از اهرمهای نظارتی سازمانی بهره میبریم اما در امر نظارت به فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار، شهروندان را همواره همراه و همیار خود میدانیم.
راد با بیان بر اینکه پاسخگویی به مطالبات شهروندان، مهمترین اولویت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار است، خاطرنشان کرد: اصلیترین معیار و مهمترین خروجی این سازمان در سنجش عملکرد مدیران میادین میوه وتره بار، میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات آن میدان است که این مهم با جلب اعتماد و توجه به خواست مراجعهکنندگان به دست میآید.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه کمکم به تغییر فصل و آغاز پاییز نزدیک میشویم، خاطرنشان کرد: به همه مدیران میادین و روسای بازارها اعلام کردهایم که خود را برای شروع فصل سرما آماده کنند و ضمن اجرای دستورالعملها و عمل به الزامات مربوط به پیشگیری از ویروس کرونا، پیشبینیهای لازم را به عمل آورند تا شهروندان با آرامش خاطر و آسودگی خیال، مایحتاج مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه نمایند.